Followers

11/30/2010

My favorite trip (katakana)

The Price is Right:
ザクリ ニーボーン
わたしのトリップだいすきをいきました。
わたしは じゅうくさい でした、メキシコに とても だいたのしかったです トリップをいきましたよ。 はじめて ひこうくに のりました。 わたしのホテルは となりのうみべ でした。 ピンク と おおきかったです。 てんきは いつも あつかったです、 でも かぜは よかったです。 わたしのへやは ちいさかったです と やさしかったです。 だれは とうぎゅう を みました。 ダウンタウンに かいもの を いきました。 メダルのシルバー と ひまきのキュバ を かいました。 うみに ふね を いきました。 じょうだまのカナダ を あいました。 わたしは メキシコ また を りょこいますから。

The most fun trip I ever took was a trip to Mexico when I was 19. I rode a plane for the first time. The hotel was on the beach. It was huge and pink. The weather was always hot but there was a nice breeze from the sea. Our room was small but comfortable. While there, I went to see a bull-fight. I went downtown to shop. I bought a silver medallion and Cuban cigars. I met a beautiful woman from Canada. I went out to sea on a boat. I will possibly to travel to Mexico again.

No comments: